رونمایی و نشست خبری سریال صوتی رییس جمهور

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری جام سبز، مراسم رونمایی سریال صوتی رییس جمهور نوشته پاتریک اندرسون با تنظیم صوتی مجید حیدری به کارگردانی فریبرز صفی و تهیه کنندگی امیر حسین بی ریا توسط گروه هنری آوای آپامه و  موسسه فرهنگی هنری جام سبز برگزار شد.

در ابتدای این نشست مطبوعاتی، پس از پخش دو تیزر از مراحل دورخوانی و تمرین این نمایش به ساخت پیمان ماه آور، امیر حسین بی ریا تهیه کننده سریال صوتی رییس جمهور پشت تریبون رفت و در ابتدا مجید حیدری نویسنده این اثر را پشت تریبون دعوت کرد.

مجید حیدری پس از معرفی خود از ۲۲ سال فعالیت در امور نویسندگی در رادیو و تلویزیون گفت و اعلام کرد که پیشنهاد های زیادی در امر فعالیت در فضای آزاد به او داده شده که پس از بررسی ها همکاری با موسسه جام سبز برایش مطلوب ترین بوده است.

مجید حیدری بیان کرد که عده ای می پرسند وقتی نویسنده کتاب شخص دیگری است شما چگونه نویسنده نمایش می شود که باید توضیح داد کار نویسنده نمایش رادیویی این است، که با اقتباس از یک داستان آن را تبدیل به نمایش کند و این کار با نوشتن نمایشنامه هم متفاوت است چون در نمایشنامه عنصر تصویر می تواند به متن کمک کند اما در نمایش برای صوت صرفا بازی کردن با قوه تخیل شنونده صورت میگیرد.

پس از صحبت های مجید حیدری، مجری از تمامی عوامل این سریال نام برد و پس از این بخش معارفه، از بازیگرانی همچون یحیی گلنسایی، آرمین راستگو، سپهر ملکوتی، کاملیا کریمی، مازیار مهرگان، عارف علوی، صابره پناهنده، بهاره جلودارزاده و بهزاد محمدی دعوت کرد تا پشت تریبون آمده و درباره سریال صوتی رییس جمهور و فعالیت های گروه هنری آوای آپامه صحبت کنند. 

سپس سپیده احدی، مدیر تولید و مدیر روابط عمومی این اثر، در راستای تداوم، گسترش و ارتقا اینگونه آثار، از تمامی هنرمندان در شاخه های مختلف هنری دعوت به همکاری کرد.

در ادامه برنامه فریبرز صفی کارگردان و تهیه کننده رادیویی این سریال صوتی روی صحنه حاضر شد و به توضیحاتی درباره گروه آوای آپامه و این اثر پرداخت.

امیر حسین بی ریا تهیه کننده این اثر در ادامه افزود: ما در موسسه فرهنگی هنری جام سبز و گروه هنری آوای آپامه به کمک پلتفرم های پخش، در صدد تولید و انتشار آثاری هستیم که از سانسورها و ممیزی های غلط رسانه ملی به دور باشد؛ کاری که در سریال ها و سینما در آن موفق بودیم و در آخر باید اعلام کنیم سریال صوتی ۷ قسمته رییس جمهور با بازی بازیگرانی چون جواد یحیوی، سورنا طاهری، محمد مقدسی، آرمین راستگو، سپهر ملکوتی، مازیار مهرگان، امیر شمس، عارف علوی، یحیی گلنسائی، احمد ذبیحی، سامان سالاری، محمدرضا محبی، کاملیا کریمی، طیبه رضایی، صابره پناهنده، محمدرضا لاکچی ، محمد خبوشان ، بهار جلودارزاده، فروغ فرزین فر، طاهر صمدی، زهرا پورعلی، مریم گلستانی، حسین مرتضوی، حمیده خرادپور، بهزاد محمدی و پریا علیمردان  از پلتفرهای صوتی و سایت های عرضه محصولات فرهنگی مانند کتابراه، طاقچه، نواک، بیپ تونز، واوخوان، فیدیبو و ۳۰ پلتفرم بین المللی منتشر شد و علاقه مندان میتوانند به طور قانونی این سریال را تهیه نمایند.

در انتها با پخش تیزر صوتی ۵ دقیقه ای ساخته مهرداد قنبری صدابردار این سریال و با حضور امید زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون، امیر زنده دلان کارگردان و تهیه کننده رادیو، مسعود نیازی کارگردان و بازیگر تئاتر، امیر امیری نوسینده و کارگردان تلویزیون، امیر خوشنام خواننده و تمامی عوامل گروه از این سریال رونمایی گردید.