اختلال در کنسرت گروه داماهی

 

اختلال در کنسرت گروه داماهی

کنسرت گروه داماهی در ویژه برنامه کنسرت آنلاین در مورخ 5 خرداد ماه در برج میلاد تهران روی صحنه رفت .

 

 

 

 

 


متاسفانه این کنسرت با مشکلات فنی رو به رو بود و بخشی از این کنسرت با مخالفت سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از آنتن قع شد .

امیر حسین بی ریا برگزار کننده مجموعه کنسرت های آنلاین در خصوص مشکلات این کنسرت چنین بیان کرد که متاسفانه تجهیزات فنی سری جدید کنسرت های آنلاین با سری اول برنامه ها متفاوت است و این موضوع باعث عدم هماهنگی چند ثانیه ای و اختلاف صدا و تصویر در پخش بود . و هیچ مشکلی وارد به واحد پخش شبکه تعاملی تیوا، که پخش کننده اصلی این ویدئو بود وارد نیست .

بر خلاف سری اول کنسرت های آنلاین که مجوز پخش آنلاینش توسط ساترا ( سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی  ) صادر شده بود در سری دوم این کنسرت ها این سازمان در خصوص مجوز پخش با این مجموعه همکاری نشد و مجوز ها مستقیما از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران صادر گردیده و این برنامه با تمامی خط قرمزهای شبکه های تلویزیونی پخش شد . البته ناگفته نماند در خصوص نمایش سازها و نوازندگان، ناظر های برنامه کمک زیادی به ما کردند . اما در هر صورت اجرای منحصر به فرد رضا کولعانی، خواننده گروه داماهی مورد تایید این سازمان نبود و دو ترک  از اجرای این گروه پخش نشد .