تکرار ویژه برنامه اختتامیه جشنواره نوروزخانه با اجرای گروه لیان، محسن شریفیان و جناب خان

 

تکرار ویژه برنامه اختتامیه جشنواره نوروزخانه با اجرای گروه لیان، محسن شریفیان و جناب خان

کنسرت آنلاین گروه لیان با جرای محسن شریفیان و با حضور جناب خان 23 فروردین تکرار می شود . 

 

 


این کنسرت در روز 22 فروردین در برج میلاد از شبکه تعاملی تیوا و دیگر vod های رسمی به صورت آنلاین پخش شد که متاسفانه با مشکلاتی رو به رو بود .

این اجرا 22 فروردین ساعت 21 روی آنتن رفت و ساعت 21:30 با اعتراض ساترا ( سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی ) از آنتن پایین آمد .  و با یک ساعت و نیم تاخیر مجددا به روی آنتن رفت .

امیر حسین بی ریا برگزار کننده این جشنواره در این خصوص توضیح داد : حضور جنابخان در این برنامه چند روزی بود که اعلام شده بود و حتی 48 ساعت بودکه تبلیغات این برنامه در فضای مجازی به چشم می خورد . تا لحظه ورود جنابخان به روی استیج و حضورش جلو دوربین هیچگونه مشکلی در اجرای برنامه وجود نداشت و هیچگونه اعتراضی از هیج سازمانی به ما ابلاغ نشده بود .

در هنگام ورود جنابخان بر روی صحنه از سازمان ساترا با بنده تماس گرفته شد و اعلام شد عروسک جنابخان اجازه ورود بر روی آنتن را از طرف سازمان صدا و سیما ندارد. این در حالی است که امتیاز این عروسک دو سال پیش به یک شرکت خصوصی واگذار شده است .

در نهایت با عدم موافقت های این سازمان برنامه از روی آنتن پایین آمد و با پیگیری های شهرداری تهران و موسسه فرهنگی هنری جام سبز و تعهد این دو مجموعه با یک ساعت و نیم تاخیر برنامه با حضور جناب خان روی آنتن رفت .

کنسرت آنلاین گروه لیان، محسن شریفیان و جناب خان

گروه لیان در پانزدهمین روز از جشنواره نوروزخانه در برج میلاد تهران روی صحنه می رود .

این برنامه 22 فروردین از ساعت 21 به صورت اختصاصی از شبکه تعاملی تیوا و دیگر سایت های رسمی روی آنتن خواهد رفت .

جشنواره نوروزخانه از 8 فروردین تا 22 فروردین به همت موسسه فرهنگی هنری جام سبز، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری به صورت آنلاین برگزار می گردد .